jagochmincykel.blogg.se

Precis som bloggen heter kommer ni att få följa mig och min röda cykel på en resa till Italien. Jag är en helt vanlig tjej på 21 år som haft en dröm om att cykla till Italien under tre års tid, tyvärr är det ingen som velat hänga på. Nu blir äntligen resan av dock bara med mig och min cykel. Följ gärna min resa genom bloggen. Alla som känner mig vet att min stora talang är att prata inte att skriva men ska göra mitt bästa. = )

Ca 100 mil fran Trosa

Publicerad 2012-08-14 18:47:14 i Allmänt

Det senast jag skrev imorse blev inte sa lang men det händer inte sa mycket under mina dagar. Dom är vädligt lika, cykla, äta, fraga om vägen cykla och sedan sova.
 
Men det här med att vila en hel dag är inte min grej, det kryper i min ben nu! Ska bli skönt att komma iväg imorgon igen. Dagen i Schlewig har jag varit pa stan och tittat pa massor av fina saker och kläder men inget kan jag köpa.....inte roligt! Känns som jag har kollat överallt 10ggr minst. Var även inne i deras domkyrka, väldigt vacker. Ska nu ga upp och avnjuta en god öl hade jag tänkt!
Här kommer lite bilder iaf =)
 
Hejda Varberg
 
Hej Danmark
 
Cykelväg i Danmark
 
En park utanför Arhus
 
 
Dem tre danskarna
 
Nöjd tjej
 
Hej Tyskland
 
Hotellet i Schleswig
 
Här sov jag gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela