jagochmincykel.blogg.se

Precis som bloggen heter kommer ni att få följa mig och min röda cykel på en resa till Italien. Jag är en helt vanlig tjej på 21 år som haft en dröm om att cykla till Italien under tre års tid, tyvärr är det ingen som velat hänga på. Nu blir äntligen resan av dock bara med mig och min cykel. Följ gärna min resa genom bloggen. Alla som känner mig vet att min stora talang är att prata inte att skriva men ska göra mitt bästa. = )

Osterrike

Publicerad 2012-09-08 20:18:00 i Allmänt

Ar i Osterrike nu i staden Innsbruck och det ar helt fantastiskt! Att cykla hit var en frojd med bergen pa sidorna och folja en flod, det kan inte bli battre. Kom Till Innsbruck igar och hade inte tankt och stanna en dag har men denna finna stad kan man bara inte missa. Bor i ett rum med 3 andra tjejer och den ena har jag spanderat dagen med. Kul att ha nagon att prata med nar man gar runt i en stad och att ha nagon och ata med, ja allt. Fa dela upplevelsen med nagon bara var sa skont. Hon ar fran Australien sa jag kanner mig galet dalig pa engelska men vad gor det. Imorgon ska jag ge mig vidare mot Italien och jag tror att jag kommer att sova i Italien imorgon! Det ska vara tuff cykling imorgon i ca 4mil tror jag och sen blir det iaf cykelvag efter det. Folk har rekomenderat med att ta taget dom 4mil men skulle inte tro det, jag ska cykla! Tror det kommer kannas helt underbart nar jag har tagit mig over bergen. Har aven fatt fina tips om stallen i Italien som jag borde besoka. Nu ska jag ladda upp mig infor morgondagen med bra somn och lite godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela