jagochmincykel.blogg.se

Precis som bloggen heter kommer ni att få följa mig och min röda cykel på en resa till Italien. Jag är en helt vanlig tjej på 21 år som haft en dröm om att cykla till Italien under tre års tid, tyvärr är det ingen som velat hänga på. Nu blir äntligen resan av dock bara med mig och min cykel. Följ gärna min resa genom bloggen. Alla som känner mig vet att min stora talang är att prata inte att skriva men ska göra mitt bästa. = )

juste...

Publicerad 2012-09-05 19:56:02 i Allmänt

Jag har hört pa olika hall att folk inte kan komentera och innan har jag behövt godkänna alla komentare sa därför har dom inte kommit upp direkt....Jag har tagit bort det sa om man skriver nagot sa borde det komma upp direkt sa da vet ni om det funkar eller inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela