jagochmincykel.blogg.se

Precis som bloggen heter kommer ni att få följa mig och min röda cykel på en resa till Italien. Jag är en helt vanlig tjej på 21 år som haft en dröm om att cykla till Italien under tre års tid, tyvärr är det ingen som velat hänga på. Nu blir äntligen resan av dock bara med mig och min cykel. Följ gärna min resa genom bloggen. Alla som känner mig vet att min stora talang är att prata inte att skriva men ska göra mitt bästa. = )

2957km

Publicerad 2012-09-23 11:16:43 i Allmänt

Igar klockan 17.08 kom jag fram till mitt mal eller sa nara mitt mal jag och cykeln kommer tillsammans. Vi ar strax utanfor Punta sabbioni! Jag och cykeln har klarat oss hela vagen ner hit, det ar otroligt. Jag ar sjukt stolt over mig sjalv. Susanne Widell 21 ar har gjort 2957km pa en sju vaxlad cykeln som har gjort "musik" nastan hela resan. Inte en anda punka har jag haft och cykeln har inte gatt sonder pa nagot satt. 
Var inne i Venedig igar kvall och kakade mig en god bit mat och bara njot, jag har klarat det! Folk tittat pa mig som jag ar dum i huvudet nar jag berattar vilken resa jag har gjort.
 
Nu ska jag bara ta de lugnt ett par dagar da jag dragit pa mig en forkylning :( Sen far jag se vart jag tar vagen och om det blir tag eller cykel ett litet tag till, det lutar at taget.
 
Jag, cykeln och Venedig i Lido
 
En kille som jag gjord folje med mellan oarna igar. Han gillade min cykel som gjorde musik :)
 
Framme!

Kommentarer

Postat av: Amanda karlsson

Publicerad 2012-09-28 07:55:22

Sååå bra jobbat!!
Du har varit riktigt duktig som kämpat på hela vägen ner till Italien!
Vilken jävla resa du har gjort! Ska bli kul att träffa dig när du kommer hem igen och höra om hela resan!

Njut, njut & njut! Det förtjänar du!!!

Svar: Jaa och vi maste ha en tjejkvall igen, det var for lange sedan vi traffades vart lilla gang.
vilseisverige.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela