jagochmincykel.blogg.se

Precis som bloggen heter kommer ni att få följa mig och min röda cykel på en resa till Italien. Jag är en helt vanlig tjej på 21 år som haft en dröm om att cykla till Italien under tre års tid, tyvärr är det ingen som velat hänga på. Nu blir äntligen resan av dock bara med mig och min cykel. Följ gärna min resa genom bloggen. Alla som känner mig vet att min stora talang är att prata inte att skriva men ska göra mitt bästa. = )

Verona

Publicerad 2012-09-17 10:56:27 i Allmänt

Sen senast sa har jag tagit det valdigt valdigt lugnt och inte kommit langt alls men helt arligt sa gor det mig inget, jag har ju semester! T

Kommentarer

Postat av: pia sääw

Publicerad 2012-09-17 11:45:50

så skönt att du tar det lite lugnt och vilar,du har varit helt fantastisk som cyklat så här långt.
Inga valpar än men i veckan bör dom komma :)

Kramiz Pia

Svar: Jag vilar sa mycket jag kan, man sak inte stressa i Italien :) Va spannande, sag en Bichon for nagon dag sen och tankte snart har jag tva!
Kramar
vilseisverige.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela