jagochmincykel.blogg.se

Precis som bloggen heter kommer ni att få följa mig och min röda cykel på en resa till Italien. Jag är en helt vanlig tjej på 21 år som haft en dröm om att cykla till Italien under tre års tid, tyvärr är det ingen som velat hänga på. Nu blir äntligen resan av dock bara med mig och min cykel. Följ gärna min resa genom bloggen. Alla som känner mig vet att min stora talang är att prata inte att skriva men ska göra mitt bästa. = )

Sista dagen i Sverige

Publicerad 2012-08-08 21:51:13 i Allmänt

Imorgon på morgon sätter jag mig på färjan som tar mig vidare till Danmark efter fyra dagar i Varberg. Lyckades under dagen boka en biljett till färjan vilket inte var det lättaste, krångel krångel....Gick tillbaka med min kamera som jag köpte ny för en vecka sedan som inte längre ville starta. Fick en ny kamea som jag öppnade och kollade på plats att den funka, vilket den inte gjorde så fick en helt ny modell på kamera som jag hoppas funkar lite bättre.
Mor och syster kom ner under dagen så dom kommer att vinka av mig imorgon tillsammans med min trogne sambo, Jossan.
Det är så peppande att få lycka till medelande och roligt att det är så många som tror på mig och följer mig under denna resa.
Nu blir det sängen för min del vill vara pigg och utvilad imorgon.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-08-08 23:10:36

Ska bli spännande att följa dig på din resa! Ser fram emot mycket rolig läsning!
Lycka till och ha det bra!

Puss & kram!! /amanda

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-08-12 19:19:45

Jag visste inte att du var i Varberg så länge :) I så fall hade jag och Olof kommit och hälsat på dig där. Vi har ju precis varit på en veckas semester i Abild en bit utanför Falkenberg. Jag har varit helt bortkopplad från omvärlden. Skönt i och för sig, men tråkigt att jag missa dig som sagt :P Fortsätt kämpa nu! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela