jagochmincykel.blogg.se

Precis som bloggen heter kommer ni att få följa mig och min röda cykel på en resa till Italien. Jag är en helt vanlig tjej på 21 år som haft en dröm om att cykla till Italien under tre års tid, tyvärr är det ingen som velat hänga på. Nu blir äntligen resan av dock bara med mig och min cykel. Följ gärna min resa genom bloggen. Alla som känner mig vet att min stora talang är att prata inte att skriva men ska göra mitt bästa. = )

Italien!

Publicerad 2012-09-09 22:02:05 i Allmänt

Jag ar Italien och det ar helt underbart! Att ta mig till Brenner var jobbigt men det funkade och utsikten var helt otrolig! Cyklade och tittade mig runt och kunde bara njuta! Nar jag cykla in Italien sa skulle jag kaka lite mat och ta mig en god ol. Det satt andra cykliset vid ett bord dar jag skulle kaka sa vi pratade lite och dom blev valdigt imponerade over att jag cyklade over bergen med all packning. Strax innan jag skulle betala sa var det ett gang pa mc som betalade min nota, helt sjukt. Jag fòrsòkte fa betala sjalv men det fick jag inte, tack fòr det :) Cklade glatt vidare och njot. Under min resa traffade en annan cyklist med mer packning an mig! Vi pratade nog i en timme, han var fran Tyskland och tyckte vi skulle gòra en lang resa ihop, kanske det..... Nar jag kom till det stalle jag skulle bo pa sa mote jag en av tjejerna jag bodde med i Innsbruck, hur ofta hander det? Det va rikigt kul att traffa henne igen. Jag njuter och har det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela