jagochmincykel.blogg.se

Precis som bloggen heter kommer ni att få följa mig och min röda cykel på en resa till Italien. Jag är en helt vanlig tjej på 21 år som haft en dröm om att cykla till Italien under tre års tid, tyvärr är det ingen som velat hänga på. Nu blir äntligen resan av dock bara med mig och min cykel. Följ gärna min resa genom bloggen. Alla som känner mig vet att min stora talang är att prata inte att skriva men ska göra mitt bästa. = )

Nu cyklar jag.

Publicerad 2012-07-31 09:34:50 i Allmänt

Har gjort färdigt det sista för idag, packat ner kamra, pengar och pass så det viktigaste är med. Avnjutit en god frukost, gröt så nu ska jag nog klara mig ett tag!
Beräknar att ge mig av mellan tio och halv elva och sen får jag se vart jag hamnar inatt :) Det ska bli så skönt med allt chillande som jag har sagt. Mina dagar kommer att bestå av cykling, mat och sova hur skönt låter inte det.
Tror jag kommer vara en av dom människor på jorden som har minst bekymmer under min resa, underbart :D
Hoppas bara att min lilla förkylning jag dragit på mig släpper snart så jag kan njuta fullt ut.
 
Vill så klart även ha sol så jag kan få tillbaka min vakra solbränna jag fick senast jag cykla!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-07-31 11:21:35

Åh, vad glad jag blir att du beslutade dig för att starta en blogg inför detta :) Nu kan jag i alla fall följa dig på vägen i någon bemärkelse. Lycka till vännen! Kram

Svar: Jag ficken den och jag kan svara dig! Kramar :D
vilseisverige.blogg.se

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-07-31 11:31:40

Vad glad jag blir över att du starta en blogg för det här :D På så sätt kan jag följa dig på vägen i någon bemärkelse. Skriv ofta, och ta hand om dig! :) Kram

Postat av: Stefan

Publicerad 2012-07-31 21:49:21

Lycka till!!!!!

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-08-01 11:37:43

Hej du underbara! Cykla försiktigt så ses vi om några månader! Kommer följa dig så var duktig på att uppdatera nu! :) Kram Johanna

Svar: Ska försöka vara så försiktig som det går och uppdatera så ofta som jag kan :P Kramar
vilseisverige.blogg.se

Postat av: Ingrid Widell

Publicerad 2012-08-04 23:09:56

Lycka till älskade Susanne!!!
Du är bäst!!!

Svar: Det funkar :D
vilseisverige.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela